- Psihoterapie individuala
- TRATAMENTUL DEPENDENTEI DE JOCURI DE NOROC
- Dezvoltare personala
- Programul JOC RESPONSABIL in Romania
- SUPERVIZARE IN PSIHOLOGIE CLINICA
- Psihoterapie pentru copil si familie
- Psihoterapie de cuplu
- Logopedie
- Terapia tulburarilor sexuale
- Hipnoza clinica si tehnici de relaxare
- Gemoterapie
- Homeopatie
- Psihiatrie
- Consiliere scolara si psihoeducationala
- Consiliere psihologica
- Remedii florale Bach
- Consiliere pentru copii si adolescenti
TEHNICI DE INTERVENTII COGNITIV-COMPORTAMENTALE. APLICATII IN TERAPIA DE CUPLU SI A FAMILIEI : 4-5 DEC. 2015
Formari in psihoterapie
Asociatia de Psihoterapii Cognitive si Comportamentale din Romania in colaborare cu Clinica Aquamarin din Bucuresti va invita la cursul de formare continua acreditat cu 20 credite:
INTERVENTII COGNITIV-COMPORTAMENTALE. APLICATII IN TERAPIA DE CUPLU SI A FAMILIEI: 4-5 dec. 2015
Cursul prezinta fundamentele stiintifice ale terapiei cognitiv-comportamentale ce se adreseaza cuplului si familiei precum si principalele metode de evaluare si interventie.
Abordarea problemelor de cuplu si familie presupune tehnici de evaluare si interventie particulare, intr-o anumita masura diferite de cele utilizate in cazul terapiei individuale, dupa cum este necesara si o construire atenta a relatiei terapeutice atat in ceea ce priveste cuplul sau familia ca intreg cat si indivizii luati separat.
Cursul va aborda asadar o serie de tehnici cognitiv-comportamentale specifice adaptate terapiei de cuplu si familie, tehnici de negociere si mediere a situatiilor de criza si, de asemenea, strategii pentru abordarea problemelor de dinamica sexuala.
Alaturi de psihologi pot participa studenti si alti specialisti, insa fara a primi credite.
Inscrieri si informatii la: 0724 222 522, 0745 633 474.
» Inapoi la formari
Daca doresti sa ai contact cu ultimele noutati despre noi lasa-ne mai jos email-ul tau
contact@aquamarin.ro | |
Telefon: | 0724 222 522 0745 633 474 |
Adresa: | Bulevardul Decebal, nr.6, bl.S10, sc.1, ap.3, Sect.3, Bucuresti |